سوار بر قطار درجه 3 زندگی نشوید

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
سوار بر قطار درجه 3 زندگی نشوید
Loading
/

یکی از سوالاتی که همیشه از من پرسیده می شود این است که آیا واقعا دست یابی به موفقیت به این سادگی است؟ آیا واقعا ما می توانیم به معنای واقعی موفق باشیم؟ می توانیم همه چیز را در زندگی مان تغییر بدهیم، احساسات مان، روابط اجتماعی مان و شرایط مالی مان را عوض کنیم؟

چرا همه موفق نمی شوند

شاید شما تصور کنید که غیر ممکن باشد که کسی مثلا در کمتر از یک سال میلیونر بشود. شاید بگویید، اگر واقعا تمام این کارها به همین سادگی هست، پس چرا اکثر افراد نمی توانند به این موفقیت ها برسند. سوال بسیار خوبی هست. در زندگی کارهای زیادی وجود دارد که بسیار ساده اند اما اکثر مردم به راحتی از کنار آن ها می گذرند علت این موضوع این است که اکثر مردم در روزمرگی زندگی خودشان غرق شدند و درست مثل این می ماند که یک بدهی سنگین دارند و از باز پرداخت آن بدهی سنگین درمانده شده باشند. اغلب مردم در پیدا کردن نقشه ی زندگی خودشان ناکام هستند در حالی که تصور می کنند بهترین طراح زندگی هستند. اگر شما با اکثر مردم صحبت کنید، می بینید که آن ها تقریبا در همه ی زمینه ها خودشان را متخصص می دانند و احساس می کنند اصلا به هیچ مشاوره ای نیاز ندارند. در صورتی که شاید خود شما هم با من موافق باشید که اکثر مردم اصلا طراحان زندگی خوبی نیستند و اصلا نمی دانند دارند چی کار می کنند. روز ها و سال ها از عمرشان می گذرد و آن ها تازه در سن پیری متوجه می شوندکه هیچ چیز خاصی در زندگی نصیب شان نشده. البته علت این موضوع این نیست که افراد کم هوشی هستند، بلکه علت اینکه آن ها نتوانستند موفق بشوند این است که واقعا عاشق موفق شدن و رسیدن به اهدافشان نبودند و حاضر نشدند برای رسیدن به اهدافشان بهایش را بپردازند و تغییر کنند. بنابراین وارد عمل نشدند و قدرت تصمیم گیری را در خودشان پرورش ندادند. در واقع این افراد باید به ورزش روح خودشان می پرداختند و عضلات روحشان را تقویت می کردند.

در روزمرگی غرق نشوید

پس نکته ی مهمی که ما باید همیشه حواسمان به آن باشد این است که هیچ وقت اجازه ندهید در روزمرگی زندگی خودتان غرق بشوید. همیشه حواسمان به این موضوع باشد که باید هرروز یک گام به سمت اهداف و رویاهای مان نزدیک تر بشویم و هرروزی که نتوانستیم این کار را انجام بدهیم باید به خودمان یک تلنگر بزنیم و یادآوری کنیم که غافل بودیم. نکته ی آخری که می خواهم خدمت شما عرض کنم، جمله ی بسیار زیبایی از آنتونی رابینز است که می گوید:
در معادله ی زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست.
یعنی اگر شما در گذشته شکست خوردید یا نتوانسته اید آن طوری که می خواهید موفق باشید و به رویاهایتان برسید هرگز تصور نکنید که در آینده هم قطعا شما نخواهید توانست چون این تصور یک تصور غلطی است که شما را از حرکت در مسیر موفقیت باز می دارد و شما را به زندگی روزمره عادت می دهد.
امیدوارم که نکته ی مهم این فایل صوتی که به صورت خیلی ساده می توانم بگویم “فرار از زندگی روزمره” هست را جدی بگیرید و اجازه ندهید هیچ وقت در قطار زندگی روزمره که اکثر افراد سوار آن قطار هستند، سوار بشوید و همیشه دنبال جهش در زندگی خودتان باشید. همه ی شما را به خدای بزرگ می سپارم خدانگهدار.

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *