در ایران کار کنیم یا خارج از ایران؟

“از فرجی بپرس”- قسمت 2:

سلام، خسته نباشید. ببخشید اصلا کار کردن تو ایران درسته؟ چرا باید تو ایران کار کنیم؟ در ایران کار کنیم یا خارج از ایران؟ واقعا فایل‌هاتون آموزندست.

 

 

مجموعه‌ی “از فرجی بپرس” چیست؟

از فرجی بپرس یک مجموعه سریالی ویدئویی رایگان است که هدف آن پاسخ به سوالات مهم و آموزنده مخاطبان و اعضای گرامی آکادمی فرجی است. 
روش کار این مجموعه به این صورت است که مخاطبان عزیز سوالات خود را می‌پرسید و دکتر امیرحسین فرجی معمولا به صورت هفتگی پاسخ سوالات شما را در قسمت جدید “از فرجی بپرس” می‌دهند.

دانستن جواب سوالات دیگران چه فایده‌ای دارد؟

به نظر من همه اعضای آکادمی فرجی هم مسیر و هم سفر هستند و درنتیجه سوالاتی که برای هر کدام از آن‌ها پیش آمده فقط یک سوال نیست بلکه یک تجربه ارزشمند است. سوالی که توسط یکی از دوستان پرسیده می شود ممکن است سوال شما هم باشد و یا حتی ممکن است سوال فعلی شما نباشد ولی تجربه‌ای که در پس آن سوال نهفته است باعث کمک به شما در مسیر موفقیت و ثروت شود.
یک ثروتمند جدید از هر طریقی به دنبال کمک گرفتن از تجربیات دیگران است، چون اعتقاد دارد تجربه دیگران یکی از بهترین منابع عظیم یادگیری است. منبع گران‌بهایی که می‌تواند به ما کمک کند تا از موفقیت‌ها و شکست‌های دیگران درس بگیریم و سرعت خود را در مسیر موفقیت و ثروت افزایش دهیم و در زمان با ارزش خود صرفه‌جویی کنیم. 

شما هم می‌توانید سوالات خود به روش‌های زیر مطرح کنید:

1- از طریق فرم ارسال دیدگاه در پایین این صفحه،
2- از طریق تلگرام و با آی دی ( telegram.me/askfaraji
3- از طریق فرم تماس با ما، 

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


۵ دیدگاه برای “در ایران کار کنیم یا خارج از ایران؟

  1. مهدی گفته:

    من از ایران و فرهنگش بدم میاد و هیچ علاقه ای به این مملکت محدود و بسته ( از هر نظر ) ندارم و اگه موقعیتی برام پیش بیاد حتما از ایران میرم. اینجا ازادی و فکر باز وجود نداره

      • امیر حسین فرجی گفته:

        سلام به شما دوست و همراه عزیز آکادمی فرجی
        همانطور که در ویدئو هم توضیح دادم، من تجربه کار در ایتالیا به مدت حدود ۲ سال را دارم و روزی دقیقا مطابق شما فکر می کردم ولی بعد از مدتی که در زمینه کارآفرینی مطالعه نمودم متوجه شدم که چقدر قرصت های بی نظیری در کشور ما مخصوصا در زمینه درآمدزایی اینترنتی وجود دارد که چشمانم به روی آن ها بسته بود.
        واقعا اولین وظیفه مهم همه ما این است که نوع نگاهمان به دنیا را اصلاح کنیم. تا باورهای ما تغییر نکند، زندگی ما هم تغییری نمی کند حتی اگر در مدرن ترین کشور دنیا باشیم.
        برای شما هر جایی که هستید آرزوی موفقیت درام.
        آمیر حسین فرجی

  2. ارزو گفته:

    با سلام
    لطفا برای دیدن فرصت ها در میان مشکلات و دید پیدا کردن راجع به کارآفرینی راهکار ارئه بدید.

  3. میرعلی حسینی گفته:

    با سلام …. من عاشق اینم که مشکلی از مشکلات کشورم رو حل کنم…حتی اگه به خارج از کشور هم برم باز هم به پیشرفت کشورم کمک می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *