گام سوم: سخت کوشی

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
گام سوم: سخت کوشی
Loading
/

سلام دوستان عزیز، اجازه دهید سومین قدم برای دستیابی به اهداف را با هم بیاموزیم. سومین قدم عبارت است از سخت کوشی. شاید شما تصور می کردید که این 10 قدم همه آسان خواهند بود، اما باید بگویم که اشتباه می کردید. ما در مورد دستیابی آرزوهایتان صحبت می کنیم. چیزی که اغلب مردم پیدا نمی کنند چرا؟ زیرا رسیدن به آن سخت است و به سخت کوشی بالایی نیاز دارد. خوب اجازه دهید جملاتی از افراد موفق جهان را بگویم.

باربرگلورن یک مجری تلویزیونی بسیار موفق است که می گوید: هیچ راهی جز تلاش و سخت کوشی بسیار وجود ندارد، شما مجبور هستید سخت تلاش کنید و برای این کار باید همواره به خود انگیزه دهید و خودتان را هل دهید.

گری واینرچاک یکی از کارآفرینان موفق آمریکایی می گوید: شما باید سخت کار کنید و باید یک برنامه ی کاری بسیار منظم داشته باشید.

ویل اسمیت می گوید( دقیق گوش گنید.) : هیچ وقت خودم را تنها یک شخص با استعداد نمی بینم. چیزی که باعث پیشرفت من شد، قواعد کاری سخت و تلاش فراوان بود. وقتی بقیه ی افراد خواب هستند، من در حال تلاش هستم. وقتی که بقیه ی افراد در حال غذا خوردن هستند، من در حال تلاش هستم.

ابراهام ینیکلن می گوید: افرادی که انتظار می کشند و برای رسیدن به اهدافشان سخت کوشی نمی کنند، ممکن است به نتیجه برسند ولی نتایجی که آن ها بدست می آورند، تنها باقی مانده ی نتیجه ی تلاش افراد سخت کوش است. اگر می خواهی به اهدافت دست پیدا کنی، در حالیکه افراد دیگر تنها در رویا و فکر اهداف خود هستند، باید تلاشت از آن افراد بیشتر باشد.

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


۱ دیدگاه برای “گام سوم: سخت کوشی

  1. زهره بهبودی گفته:

    سخت کوشی مهم ترین چیز در موفقیت است خیلی ممنونیم استاد. من یه این ۱۰ درس به خوبی گوش دادم و به بقیه پیشنهاد می کنم حتما به این ۱۰ درس گوش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *